Scientific articles (28) |
2021, Rethinking What It Is to Be a Feminist,
ISSN: 21654336
|
2018, Application of the Similar Function with Contribution of Semiotic Representations: A Research Study Involving High School Students,
ISSN: 21514755
|
2016, Apprentices Identifying Groups With Difficulties In Programming Education Using Data Mining,
ISSN: 24100439
|
2016, Approach Based on Linear Regression for Stock Exchange Prediction - Case Study of Petr4 Petrobrás, Brazil,
ISSN: 09762191
|
2016, Using Sentiment Analysis for Stock Exchange Prediction,
ISSN: 09762191
|
2015, Application of artificial neural networks to predict viscosity, iodine value and induction period of biodiesel focused on the study of oxidative stability,
ISSN: 00162361
|
2014, Avaliação de métodos de convergência no treinamento de redes neurais artificiais aplicadas à predição de índice de iodo, viscosidade e densidade em biodiesel,
ISSN: 01024175
|
2014, Recent Developments on Statistical and Neural Network Tools Focusing on Biodiesel Quality,
ISSN: 09729038
|
2014, Recent Developments on Statistical and Neural Network Tools Focusing on Biodiesel Quality,
ISSN: 23247134
|
2012, Student Performance Assessment Model based on the Item-Response Theory,
ISSN: 2319-4596
|
2009, A Security Framework for SOA Applications in Mobile Environment,
ISSN: 09749330
|
2007, MECANISMO DE APOIO NO ACOMPANHAMENTO DO APRENDIZ NO AMBIENTE DE ENSINO-APRENDIZAGEM COLABORATIVA NETCLASS,
ISSN: 18071775
|
2007, Um agente de contrato e um agente anúncio no ICS - Sistema de Comércio Inteligente B2B. Anais do Simpósio de Excelência em Gestão e Tecnologia,
ISSN: 1807409X
|
2007, Considerando o fator sócio-afetivo afinidade social em ambientes de ensino-aprendizagem colaborativos assistidos por computador,
ISSN: 16773543
|
2007, Representation and Content Aggregation in Learning Object Semantic Web-Based Repository. In: ICBL - International Conference on Interactive Computer aided Blended Learning, 2007, Florianópolis. ICBL - International Conference on Interactive Computer aided Blended Learning Proceedings,
ISSN: 16791916
|
2007, Considerando os fatores sócio-afetivos personalidade e liderança em ambientes de ensino-aprendizagem colaborativos assistidos por computador,
ISSN: 16130073
|
2007, Modelo de Negociação do Ambiente ICS,
ISSN: 16791916
|
2006, SISTEMA INTELIGENTE DE DESAFIOS ABERTOS ? IOCS: Uma proposta de adaptação dos padrões do Método Clínico Piagetiano em Plataforma Multiagentes,
ISSN: 16791916
|
2006, Inferring Socio-Affective Factors and Cooperation Capacity in Computer Assisted Collaborative,
ISSN: 13614568
|
2005, Aprendizagem cooperativa e o problema de formação de grupos,
ISSN: 16791916
|
2005, Sistema de Desafios Abertos Inteligentes: um incremento computacional lúdico para se trabalhar o problema da aprendizagem,
ISSN: 16791916
|
2005, Sistemas Multiagentes Aplicados a Desafios Lógicos: Uma possibilidade de interação atraves do incremento lúdico,
ISSN: 16791916
|
2004, Jogos inteligentes como sistemas abertos: singularizando as possibilidades de interação com desafios lógicos,
ISSN:
|
2002, SHIECC: A computer Supported Cooperative Learning.,
ISSN: 09574344
|
2002, Agent-based modelling for a computer supported cooperative learning environment,
ISSN:
|
2000, Group Communications for Distributed Learning based on a Corba-Platform,
ISSN:
|
2000, Modeling Agents and their Interaction within SHIECC: A Computer Supported Cooperative Learning Framework.,
ISSN: 11110015
|
1998, Building of a Corporate Memory for Traffic Accident Analysis,
ISSN: 07384602
|